2024-2025 Öğretim Yılı GÜZ Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Kontenjanları, Başvuru ve Değerlendirme Takvimi.

2024-2025 Öğretim Yılı GÜZ Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Kontenjanları, Başvuru ve Değerlendirme Takvimi.

Kontenjan

Başvuru işlemleri online olarak aşağıdaki belgeler yüklenerek yapılacaktır. 

Başvuru işlemleri online olarak aşağıdaki belgeler yüklenerek yapılacaktır. 

Yurt içi yükseköğretim kurumlarına kayıtlı olan öğrenci başvuru için tıklayınız.  Başvuru yardım.

Yurt dışı yükseköğretim kurumlarına (Kıbrıs dâhil) kayıtlı olan öğrenciler başvuru için tıklayınızBaşvuru yardım.

 

1 - Öğrenci Not Çizelgesi (Transkript),

2 - Öğrenci Belgesi,

3 - Ders İçerikleri (ders içerikleri üniversitenizin bilgi sisteminden kontrol edilecektir),

4 - Disiplin cezası alıp/almadığına ilişkin belge,

5 – YKS/YGS/LYS/DGS Sonuç Belgesi (Yerleştirme Puanları ve Başarı Sıralamaları Dahil),

6 - İkinci öğretim öğrencisi olup birinci öğretim programına müracaat edecek öğrenciler için öğretim yılı sonu itibariyle % 10’a girdiklerine dair resmi belge.

7 – Yatay Geçiş Yapmanızda engel durum olmadığına dair belge.

Eksik veya yanlış belge ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacak olup gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. 


BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ 
Başvuru                                               : 05 - 06 Ağustos 2024

Sonuçların Açıklanması                 : 09 Ağustos 2024 (ilgili akademik birim WEB sayfası)

Kayıt                                                     : 21 Ağustos 2024 (Uluyazı Kampüsü, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Binası)

Yedek Listeden Kayıt                      : 26 Ağustos 2024 (Uluyazı Kampüsü, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı)

 

Adres: Uluyazı Kampüsü, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Binası

Telefon: 0 (376) 218 95 66

Fax: 0 (376) 218 95 67

Yayınlanma Tarihi: 10 Temmuz 2024 Çarşamba
Güncelleme Tarihi: 09 Ağustos 2024 Cuma