2013 İle İlgili Duyurular

2013 - Güzel Sanatlar Fakültesi Resim, Grafik Tasarımı ve Seramik Bölümlerine Yedek Listeden Öğrenci Kaydı Yapılacaktır-10.9.2013

BÖLÜM ADI

KONTENJAN

KAZANANLAR

(Asil Liste)

KESİN KAYIT

YAPTIRAN

BOŞ KONTENJAN

Resim Bölümü

16

16

12

4

Grafik Tasarımı Bölümü

16

16

14

2

Seramik Bölümü

15

15

6

9

Grafik Tasarımı YEDEK Liste.

Resim YEDEK Liste.

Seramik YEDEK Liste.

  Boş kontenjan kadar yedek listeden kayıtlar 13 Eylül 2013 tarihinde Öğrenci İşleri Daire BaşkanlığıRektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Bulvarı No:10 18200 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır. Saat 17:30’a kadar kayıt yaptırmayan adaylar bu haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.

 Kontenjanın dolmaması halinde 13 Eylül 2013 tarihi saat 18.30’da boş kontenjanlar ilan edilecektir.

  Boş kontenjan olması halinde 18Eylül 2013 tarihinde saat:14.00 deisim okuma yöntemi ile yedek listeden yukarıda belirtilen adresdekayıt yapılacaktır.(bu yöntemle öğrenci alınması durumda detaylı bilgi ilan edilecektir)

  Ön kayıt işlemi üniversite bilgi sisteminden yapılması gerekmektedir. Üniversite bilgi sistemine giriş için gerekli olan öğrenci numaranızı http://oidb.karatekin.edu.tr/okulno/default.aspx bağlantı adresinden T.C. Kimlik numaranızı yazarak temin ediniz.

ÖN KAYIT

 Ön kayıt için https://ubis.karatekin.edu.tr/  bağlantı adresinden bilgi sistemi giriş sayfasını açınız. Kullanıcı adı alanına okul numaranızı şifre alanına T.C. Kimlik numaranızı yazarak bilgi sistemine giriş yapınız. “Öğrenci Sosyal Durum Belirleme Formu”nu doldurarak "KAYDET"e basınız. Kayıt işleminden sonra yeni açılan sayfadaki “2013–2014 Öğretim Yılı Yeni Öğrenci Kaydı Kayıt Formu”nu da doldurarak kaydediniz. Kayıt işleminden sonra "Öğrenci Bilgi Formu”nun çıktısını alınız. Bu forma güncel fotoğrafınızı yapıştırıp imzalayınız ve kesin kayıt için gerekli belgeler ile birlikte getiriniz.

 Kayıt için gerekli belgeler. 

1. Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı lise diplomasının aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi.

2. 4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf.

3. Öğrenci Bilgi Formu (Ön kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra alınan form)

Eksik Evrakla Kayıt Yapılmayacaktır. 



2013-2014 Öğretim Yılı Güz Yarı Yılı Önlisans ve Lisans Programları Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi-7.9.2013 0

2013-2014 Öğretim Yılı Güz Yarı Yılı Önlisans ve Lisans Programları Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

Başvuru Tarihi

Sonuç İlan Tarihi

Kesin Kayıt Tarihi

Başlangıç

 Bitiş

Başlangıç

 Bitiş

02.09.2013

06.09.2013

13.09.2013

16.09.2013

19.09.2013

Başvuru İçin Gerekli Belgeler.

1. Başvuru Dilekçesi.

2. Öğrenci Not Çizelgesi (Transkript) (Aslı)

3. Öğrenci Belgesi (Aslı)

4. Ders İçerikleri (onaylı örneği)

5. Disiplin cezası almadığına ilişkin belge. (Aslı)

6. ÖSYS Sonuç Belgesi.

7. İkinci öğretim öğrencisi olup birinci öğretim programına müracaat edecek öğrenciler için öğretim yılı sonu itibariyle % 10’a girdiklerine dair resmi belge.

*Başvurular İlgili Akademik Birimlere yapılacaktır.

Yurtdışından Başvuru Yapacakların Dikkatine

Üniversitemiz Önlisans ve Lisans Düzeyinde Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge.



Güzel Sanatlar Fakültesi 2013–2014 Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınav Sonuçları-6.9.2013 1

Grafik Tasarımı ASIL Liste YEDEK Liste. 

Resim ASIL Liste YEDEK Liste.

Seramik ASIL Liste YEDEK Liste.

Müzik Teknolojisi ASIL Liste

Asıl listeden kayıtlar 10 Eylül 2013 günü Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Rektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Bulvarı No:10 18200 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır. Saat 17:30’a kadar kayıt yaptırmayan adaylar bu haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.

 Kontenjanın dolmaması halinde 10 Eylül 2013 tarihi saat 18.30’da boş kontenjanlar ilan edilecektir.

   Boş kontenjan kadar yedek listeden kayıtlar 13 Eylül 2013 tarihinde yukarıda belirtilen adresdeyapılacaktır. Saat 17:30’a kadar kayıt yaptırmayan adaylar bu haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.

Boş kontenjan olması halinde 18 Eylül 2013 tarihinde saat:14.00 de isim okuma yöntemi ile yedek listeden yukarıda belirtilen adresde kayıt yapılacaktır.(bu yöntemle öğrenci alınması durumda detaylı bilgi ilan edilecektir)

 Ön kayıt işlemi üniversite bilgi sisteminden yapılması gerekmektedir. Üniversite bilgi sistemine giriş için gerekli olan öğrenci numaranızı http://oidb.karatekin.edu.tr/okulno/default.aspx bağlantı adresinden T.C. Kimlik numaranızı yazarak temin ediniz.

 ÖN KAYIT

Ön kayıt için  https://ubis.karatekin.edu.tr/  bağlantı adresinden bilgi sistemi giriş sayfasını açınız. Kullanıcı adı alanına okul numaranızı şifre alanına T.C. Kimlik numaranızı yazarak bilgi sistemine giriş yapınız. “Öğrenci Sosyal Durum Belirleme Formu”nu doldurarak "KAYDET"e basınız. Kayıt işleminden sonra yeni açılan sayfadaki “2013–2014 Öğretim Yılı Yeni Öğrenci Kaydı Kayıt Formu”nu da doldurarak kaydediniz. Kayıt işleminden sonra "Öğrenci Bilgi Formu”nun çıktısını alınız. Bu forma güncel fotoğrafınızı yapıştırıp imzalayınız ve kesin kayıt için gerekli belgeler ile birlikte getiriniz.

 Kayıt için gerekli belgeler. 

 1. Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı lise diplomasının aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi.

 2. 4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf.

 3. Öğrenci Bilgi Formu (Ön kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra alınan form)

 Eksik Evrakla Kayıt Yapılmayacaktır.



2013- Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Sonuçlarına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Aday Öğrencilerin Kayıt İşlemleri-29.8.2013

Ön kayıt işlemi üniversite bilgi sisteminden yapılması gerekmektedir. Üniversite bilgi sistemine giriş için gerekli olan öğrenci numaranızı http://oidb.karatekin.edu.tr/okulno/default.aspx bağlantı adresinden T.C. Kimlik numaranızı yazarak temin ediniz.

ÖN KAYIT

Ön kayıt için https://ubis.karatekin.edu.tr/ bağlantı adresinden bilgi sistemi giriş sayfasını açınız. Kullanıcı adı alanına okul numaranızı şifre alanına T.C. Kimlik numaranızı yazarak bilgi sistemine giriş yapınız. “Öğrenci Sosyal Durum Belirleme Formu”nu doldurarak "KAYDET"e basınız. Kayıt işleminden sonra yeni açılan sayfadaki “2013–2014 Öğretim Yılı Yeni Öğrenci Kaydı Kayıt Formu”nu da doldurarak kaydediniz. Kayıt işleminden sonra "Öğrenci Bilgi Formu”nun çıktısını alınız. Bu forma güncel fotoğrafınızı yapıştırıp imzalayınız ve kesin kayıt için gerekli belgeler ile birlikte getiriniz.

KAYIT İŞLEMLERİ

Üniversitemize yerleşen öğrenci adaylarının adreslerine dosya gönderilmeyecektir. Aday öğrenci kayıt için şahsen müracaat etmesi gerekmektedir.

Kayıtlar 02-06 Eylül 2013 tarihleri arasında Çankırı Karatekin Üniversitesi Rektörlük Binası Cumhuriyet Mah. Şehit Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk Sok. No. 12 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır. Bu tarihler arasında kaydını yaptırmayan adaylar herhangi bir hak iddia edemez.

Kayıt için gerekli belgeler.

1.Adayın mezun olduğu Yükseköğretim Kurumundan almış olduğu Önlisans Diploması veya yeni tarihli mezuniyet belgesi,

2.Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı lise diplomasının aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi.

3.Adayın mezun olduğu Yükseköğretim Kurumundan almış olduğu Transkript (not dökümü) ve ders içeriklerini gösterir belge,

4.4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf.

5.Öğrenci Bilgi Formu (Ön kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra alınan form)

NOT: Üniversitemize2013-DGS sonuçlarına göre yerleşen öğrencilerimizden kayıt sırasında öğretim ücreti ödenmesi istenmeyecektir. Öğretim ücreti (İkinci Öğretim Öğrencileri) ödenmesi ile ilgili olarak aşağıdaki Ders Kayıtları ve Danışman Onayları İle ilgili takvimi inceleyiniz.

DERS KAYITLARI ve DANIŞMAN ONAYLARI

16–19 Eylül 2013 öğretim ücretinin ödenmesi (ikinci öğretim öğrencileri Halk Bankası şubelerinden T.C. Kimlik numarası veya okul numarası ile ödeme yapabilirler.)

16–19 Eylül 2013 UBİS sisteminden ders kaydının yapılması

16–20 Eylül 2013 Danışman onayları

Bu işlemlerden birini eksik yapan öğrencinin ders kaydı yapılmaz. Öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

2013- 2014 Eğitim-Öğretim yılında Üniversitemizin tüm birimlerinde dersler 23 EYLÜL 2013 tarihindebaşlayacaktır.

2013–2014 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Takvimi.



Güzel Sanatlar Fakültesine 2013-2014 Öğretim Yılı İçin Özel Yetenek Sınavı Başvuruları-19.8.2013

Güzel Sanatlar Fakültesine 2013-2014 Öğretim Yılı İçin Özel Yetenek Sınavı Başvuruları İçin Tıklayınız.

2013 - Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Sınav Kılavuzu.

Bölüm Kontenjanları

Resim Bölümü: 16

Grafik Tasarımı Bölümü: 16

Seramik Bölümü:15

Müzik Teknolojisi Anabilim Dalı: 15

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi:

19 - 29 Ağustos 2013

Özel Yetenek Sınav Başvurusu İçin Tıklayınız.

04 - 05 Eylül 2013

Özel Yetenek Sınavı

06 Eylül 2013

Özel Yetenek Sınav Sonuçlarının Açıklanması (Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı panoları + internet)

10 Eylül 2013

ÖZEL YETENEK SINAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin ASIL LİSTE kesin kayıtları (Sınavlarla ilgili yapılacak düzenlemelere göre kayıt tarihleri değiştirilebilir.)

13 Eylül 2013

ÖZEL YETENEK INAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin YEDEK LİSTE kesin kayıtları

İLETİŞİM:

Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 

Rektörlük Ek Hizmet Binası  

Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Bulvarı No:10 18200 ÇANKIRI

 Tel: 0376 2127678 (PBX) - 4004

Fax: 0376 2134849

Eposta: oidb@karatekin.edu.tr



2013-ÖSYS Sonuçlarına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Aday Öğrencilerin Kayıt İşlemleri-29.7.2013

Ön kayıt işlemi üniversite bilgi sisteminden yapılması gerekmektedir. Üniversite bilgi sistemine giriş için gerekli olan öğrenci numaranızı http://oidb.karatekin.edu.tr/okulno/default.aspx bağlantı adresinden T.C. Kimlik numaranızı yazarak temin ediniz.

  ÖN KAYIT

 Ön kayıt için https://ubis.karatekin.edu.tr/  bağlantı adresinden bilgi sistemi giriş sayfasını açınız. Kullanıcı adı alanına okul numaranızı şifre alanına T.C. Kimlik numaranızı yazarak bilgi sistemine giriş yapınız. “Öğrenci Sosyal Durum Belirleme Formu”nu doldurarak "KAYDET"e basınız. Kayıt işleminden sonra yeni açılan sayfadaki “2013–2014 Öğretim Yılı Yeni Öğrenci Kaydı Kayıt Formu”nu da doldurarak kaydediniz. Kayıt işleminden sonra "Öğrenci Bilgi Formu”nun çıktısını alınız. Bu forma güncel fotoğrafınızı yapıştırıp imzalayınız ve kesin kayıt için gerekli belgeler ile birlikte getiriniz.

  KAYIT İŞLEMLERİ 

 Üniversitemize yerleşen öğrenci adaylarının adreslerine dosya gönderilmeyecektir. Aday öğrenci kayıt için şahsen müracaat etmesi gerekmektedir. 

Kayıtlar 02-06 Eylül 2013 tarihleri arasında Çankırı Karatekin Üniversitesi Rektörlük Binası Cumhuriyet Mah. Şehit Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk  Sok. No. 12 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır. Bu tarihler arasında kaydını yaptırmayan adaylar herhangi bir hak iddia edemez.

 Kayıt için gerekli belgeler. 

1. Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı lise diplomasının aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi.

2. 4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf

3. Öğrenci Bilgi Formu (Ön kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra alınan form)

3.  Kimlik Fotokopisi.

NOT: Üniversitemize2013-ÖSYS sonuçlarına göre yerleşen öğrencilerimizden kayıt sırasında öğretim ücreti ödenmesi istenmeyecektir. Öğretim ücreti (İkinci Öğretim Öğrencileri) ödenmesi ile ilgili olarak aşağıdaki Ders Kayıtları ve Danışman Onayları İle ilgili takvimi inceleyiniz.

DERS KAYITLARI ve DANIŞMAN ONAYLARI

16–19 Eylül 2013 öğretim ücretinin ödenmesi (ikinci öğretim öğrencileri Halk Bankası şubelerinden T.C. Kimlik numarası veya okul numarası ile ödeme yapabilirler.) 

16–19 Eylül 2013 UBİS sisteminden ders kaydının yapılması

16–20 Eylül 2013 Danışman onayları

Bu işlemlerden birini eksik yapan öğrencinin ders kaydı yapılmaz. Öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

2013- 2014 Eğitim-Öğretim yılında Üniversitemizin tüm birimlerinde dersler 23 EYLÜL 2013tarihinde başlayacaktır.

YABANCI DİL ve TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI DERSİ MUAFİYET SINAVI

Zorunlu ve İsteğe Bağlı Hazırlık Eğitimi Olan Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokulu Programları.

 Yabancı Dil ve Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı dersleri için tüm Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu öğrencilerine bu dersler için muafiyet sınavı yapılacaktır.

   01 Ekim 2013 (Saat 10.00) : “Zorunlu Yabancı Dil Dersleri" için muafiyet sınavı, "Seçmeli ve Mesleki Yabancı Dil Dersleri" için Yeterlilik Sınavı

01 Ekim 2013 (Saat 14.00): Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı Muafiyet Sınavı

  Sınavlar 100 (yüz) puan üzerinden değerlendirilecek olup sınavlardan 70 ve üstü not alan öğrenciler Yabancı Dil (İngilizce/Almanca) derslerinden ve Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı dersinden muaf olurlar.

   Muafiyet Sınavından başarılı olan öğrencilerin aldığı not M notu olarak değerlendirilir öğrencinin akademik başarı not ortalamasına dahil edilmez. 

2013–2014 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Takvimi.

2013-ÖSYS İle Üniversitemize Yerleşen Öğrenciler İçin Kayıt Günleri.



Güzel Sanatlar Fakültesine 2013-2014 Öğretim Yılı İçin Özel Yetenek Sınavı İle Öğrenci Alınacaktır-25.7.2013

2013 - Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Sınav Kılavuzu.

Özel Yetenek Sınav Başvurusu İçin Tıklayınız.

Bölüm Kontenjanları

Resim Bölümü: 16

Grafik Tasarımı Bölümü: 16

Seramik Bölümü:15

Müzik Teknolojisi Anabilim Dalı: 15

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi:

19 - 29 Ağustos 2013

Özel Yetenek Sınav Başvurusu İçin Tıklayınız.

04 - 05 Eylül 2013

Özel Yetenek Sınavı

06 Eylül 2013

Özel Yetenek Sınav Sonuçlarının Açıklanması (Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı panoları + internet)

10 Eylül 2013

ÖZEL YETENEK SINAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin ASIL LİSTE kesin kayıtları (Sınavlarla ilgili yapılacak düzenlemelere göre kayıt tarihleri değiştirilebilir.)

13 Eylül 2013

ÖZEL YETENEK INAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin YEDEK LİSTE kesin kayıtları



Kredi ve Yurtlar Kurumu 2013-2014 Öğretim Yılı Yurt İçi ve Yurt Dışı Burs Öğrenim ve/Veya Yurt Müracaat Tarihleri.-27.6.2013


2013 Yaz Okulu-28.5.2013

2013 Yaz Okulunda Akademik Birimlerimizde Açılması Planlanan Dersler ve Ders ücretleri için tıklayınız.

01 - 05 Temmuz 2013

Kayıt

08 Temmuz – 29 Ağustos 2013

Yaz Okulu

02 - 04 Eylül 2013

Yaz Okulu Dönem Sonu Sınavları

02 - 06 Eylül 2014

Yaz Okulu Dönem Sonu Sınavları Not Girişleri

Üniversitemiz Öğrencilerinin Yaz Okulu Ders Kayıt İşlemleri

Ders alacak öğrencilerimiz UBİS ders seçimi yaptıktan sonra yaz okulu ücretini Halk Bankasına öğrenci numarası ile ödeme yaptıktan sonra danışmanına ders kayıtlarını onaylatmaları gerekmektedir.

Yaz Okulu İle İlgili Diğer Hususlar

  1. Üniversitemiz “Yaz Dönemi Eğitim Öğretim Yönetmeliği” gereğince öğrencilerimiz yaz okulunda toplam 21 (AKTS) ders alabilirler.
  2. Öğrencilerimiz, Üniversitemizde açılmayan dersleri akademik birimlerinden onay almak şartı ile diğer Yükseköğretim Kurumlarından alabilirler.

Diğer Yükseköğretim Kurumu Öğrencilerinin Yaz Okulu Ders Kayıt İşlemleri

01-05 Temmuz 2013 tarihleri arasında dilekçe ve istenen belgeler ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına müracaat ederek kayıt işlemlerini gerçekleştirebilirler.

Kayıtta istenen Belgeler;

1- Dilekçe, (Örnek dilekçe için tıklayınız)

2- Banka Dekontu, (Banka, Hesap ve iban Numaraları aşağıda belirtilmiştir.)

3- Nüfus Cüzdan Fotokopisi

4- Öğrenci Belgesi

 Yaz Okulu Ücretlerinin Yatırılacağı Banka, Hesap ve iban Numaraları

Halk Bankası Çankırı Şubesi

Hesap Numarası

06000035

İban Numarası

TR850001200964600006000035

Not: Öğrencilerin Üniversitemiz Yaz Okulundan aldığı derslere ait notların kendi Yükseköğretim Kurumunda kabul edilme veya edilmemesine ait yükümlülük tamamen öğrenciye aittir. Bu nedenle öğrencilerin Üniversitemiz Yaz Okuluna ders kaydı yaptırmadan önce kayıtlı olduğu Yükseköğretim Kurumundan izin almaları gerekmektedir.


2013 - Yurt Dışından Öğrenci Kabulu.-8.5.2013 0

ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

2013-YURT DIŞINDAN ÖĞRENCİ KABUL KILAVUZU


English

 

 

Başvuru Adresi                                            : http://yos.karatekin.edu.tr

Başvuru Tarihleri                                        : 09 – 31 Mayıs 2013

Sınav Tarihi ve Saati                                   : 30 Haziran 2013 Saat:10.00 (Türkiye saati)

Sınav Sonuçlarının İlanı                              : 01 Temmuz 2013

Tercihlerin Alınması                                    : 01 - 05 Temmuz 2013

Yerleştirme Sonuçların Açıklanması           : 12 Temmuz 2013

Kesin Kayıt                                                  : 16-19 Eylül 2013

 

Sınav Ücreti: 100,00 TL.

Halk Bankası Çankırı Şubesi IBAN TR420001200964600006000130

 

2013 –Yurt Dışından Kabul Edilecek Öğrenci Kontenjanları.

 

A - BAŞVURU KOŞULLARI

Adayların lise son sınıfta olmaları ya da mezun durumda bulunmaları koşuluyla;

  1. Yabancı uyruklu olanların,
  2. Doğumla Türk vatandaşı olup da İçişleri Bakanlığı’ndan Türk vatandaşlığından çıkma izni alanlar ve bunların Türk vatandaşlığından çıkma belgesinde kayıtlı reşit olmayan çocuklarının Türk Vatandaşlığı Kanunu uyarınca aldığı Tanınan Hakların Kullanılmasına İlişkin Belge sahibi olduklarını belgeleyenlerin, (5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 7. Maddesinde “(1) Türkiye içinde veya dışında Türk vatandaşı ana veya babadan evlilik birliği içinde doğan çocuk Türk vatandaşıdır.” hükmü bulunmakta olup, yurtdışından kabul kontenjanlarına başvuracak adayların Türk Vatandaşlığı Kanunu incelemelerinde yarar bulunmaktadır.) Doğumla yabancı uyruklu olup daha sonra TC vatandaşlığına geçen çift uyrukluların,
  3. Yabancı uyruklu iken sonradan kazanılan vatandaşlık ile TC vatandaşlığına geçenlerin / bu durumdaki çift uyrukluların,
  4. TC uyruklu olup ortaöğretiminin tamamını KKTC hariç, yabancı bir ülkede tamamlayanların (ortaöğretiminin tamamını KKTC dışında yabancı bir ülkedeki Türk okullarında tamamlayanlar dahil),
  5. KKTC uyruklu olup; KKTC’de ikamet eden ve KKTC’de ortaöğrenimini tamamlayan GCE AL sınav sonuçlarına sahip olanlar ile 2005-2010 tarihleri arasında diğer ülkelerdeki kolej ve liselere kayıt yaptırıp eğitim alarak GCE AL sınav sonuçlarına sahip olan veya sahip olacakların,

başvuruları kabul edilecektir.

Adaylardan;

  1.  TC uyruklu olup ortaöğreniminin tamamını Türkiye’de veya KKTC’de tamamlayanların,
  2. KKTC uyruklu olanların (ortaöğreniminin tamamını KKTC liselerinde bitirip GCE AL sonucuna sahip olanlar ile 2005-2010 tarihleri arasında diğer ülkelerdeki kolej ve liselere kayıt yaptırıp eğitim alarak GCE AL sınav sonuçlarına sahip olan veya sahip olacaklar hariç),
  3. 2.1 maddesinin 2 numaralı bendinde tanımlanan doğumla ilk uyruğu TC olan çift uyrukluların, (ortaöğretiminin tamamını KKTC dışında yabancı bir ülkede tamamlayanlar / ortaöğretiminin tamamını KKTC dışında yabancı bir ülkedeki Türk okullarında tamamlayanlar hariç),
  4. Uyruğundan birisi KKTC olan çift uyrukluların (ortaöğreniminin tamamını KKTC liselerinde bitirip GCE AL sonucuna sahip olanlar ile 2005-2010 tarihleri arasında diğer ülkelerdeki kolej ve liselere kayıt yaptırıp eğitim alarak GCE AL sınav sonuçlarına sahip olan veya sahip olacaklar hariç),
  5. Türkiye’deki büyükelçilikler bünyesinde bulunan okullar ile Türkiye’de bulunan yabancı liselerde öğrenimlerini gören TC uyruklu olan veya a maddesinin 2 numaralı bendinde tanımlanan doğumla ilk uyruğu TC olan çift uyrukluların başvuruları kabul edilmeyecektir.

Çankırı Online Yabancı Öğrenci Sınavı (ÇOYÖS) başvurusunda adayın beyanı dikkate alınacaktır. Yanlış beyan vererek, başvuruda bulunup sınava girenlerin aldıkları puanlar kendilerine bir hak sağlamayacaktır.

 

B -  BAŞVURU İŞLEMLERİ

  1. Yurt içinden ve yurt dışından sınava başvuran adaylar 09 - 31 Mayıs 2013 tarihleri arasında http://yos.karatekin.edu.tr internet adresinden kimlik bilgilerini girerek sınav başvurusunda bulunacaklardır. Bu süreler dışında başvuru kabul edilmeyecektir.
  2. Ön Kayıt Formuna girilen bilgilerdeki yanlışlıklardan doğacak sonuçların bütün sorumluluğu adaylara aittir. Formun kimlik ile ilgili bilgi alanlarına adayın pasaportundaki kimlik bilgileri değiştirilmeden, kısaltma yapılmadan girilmelidir.
  3. ÇOYÖS sınavı için kullanıcı adı ve parola gönderileceğinden adayın geçerli bir e-posta adresine sahip olması gereklidir.
  4. Sınav ücreti 100,00 TL. Halk Bankası Çankırı Şubesi nezdinde bulunan TR420001200964600006000130 IBAN nolu hesaba yatırılacaktır. Havale ve diğer giderler bu miktarın dışındadır. 

C - SINAV

  1. ÇOYÖS sınavı 30 Haziran 2013 tarihinde Türkiye saati ile Saat:10.00 da online yapılacaktır.
  2. Sınava katılım adayın e-posta adresine gönderilen kullanıcı adı ve parola ile http://yos.karatekin.edu.tr web adresinden yapılacaktır.
  3. Sınav, 30 soruluk Temel Öğrenme Becerileri Testinden oluşmaktadır. 
  4. Sorular çoktan seçmeli ve her soru için beş farklı cevap seçeneği verilmiş olup bunlardan yalnızca biri, sorunun doğru cevabıdır.
  5. Sınavın süresi 45 dakikadır.
  6. Sınav 100 puan üzerinden değerlendirilecek olup her sorunun başarı puanına etkisi farklılık göstermektedir. Başarı puanları virgülden sonra üç basamak şeklinde yürütülür.
  7. Sınav sonuçları, sınava girilen yıl yapılacak tercihler için geçerlidir.
  8. Değerlendirme doğru cevaplar üzerinden yapılacak olup yanlış doğruyu götürmeyecektir.

  

Ç – TERCİHLERİN ALINMASI

           Online Yabancı Öğrenci Sınavından (ÇOYÖS)  40 ve üzeri puan alan adaylar tercihlerini 01-05 Temmuz 2013 tarihleri arasında e-posta adreslerine gönderilen kullanıcı adı ve parola ile http://yos.karatekin.edu.tr adresinden yapacaklardır. Adaylar en fazla 15(onbeş) tercihte bulunabilecektir.

 

D - YERLEŞTİRME

  1. Adayların başarı puanları azalan sıralamaya göre sıralanıp, program kontenjanı dikkate alınarak Yurtdışından Öğrenci Kabul Komisyonu tarafından yerleştirilir.
  2. Aday özel yetenek sınavı ile öğrenci alan programlara yerleştirilmesi halinde özel yetenek sınavından da başarılı olma şartı aranır.
  3. Eğitim dili Türkçe olan programa yerleşen öğrencilere 24 Eylül 2013 tarihinde Türkçe yeterlilik sınavı yapılacaktır. Bu sınavdan başarısız olan öğrencilere hazırlık eğitimi verilecektir.

 

E -  KESİN KAYIT

        Kesin kayıtlar 16-19 Eylül 2013 tarihleri arasında şahsen Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Rektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Caddesi No:10 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır.

Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler.

  1. Lise diplomasının aslı ve Ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliği ya da Konsolosluğundan onaylanmış Türkçe çevirisi,
  2. Lise diplomasının Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren “Denklik Belgesi” aslı,
  3. Not Durumu belgesinin (Transkript) aslı ve Ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliğinden ya da Konsolosluğundan onaylanmış Türkçe Çevirisi,
  4. Resmi kimlik ya da pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfasının ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliğinden ya da Konsolosluğundan onaylanmış fotokopisi,
  5. Türk Dış Temsilciliklerinden alacakları “Öğrenim Vizesi”,
  6. Son altı ay içinde çekilmiş 4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf,
  7. Üniversitemizde yükseköğrenimlerini sürdürmeyi sağlayacak maddi imkânı olduğuna ilişkin belge ve belgeyi sağlayan kişi veya kurumların iletişim adresleri.

 

İletişim:

Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 

Rektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Bulvarı No:10 18200 ÇANKIRI


   
Tel: 0376 2127678 (PBX)

Fax: 0376 2134849

Eposta: oidb@karatekin.edu.tr

 


2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Dönemi Akademik Takvimi.-30.4.2013

YAZ DÖNEMİ
01 - 05 Temmuz 2013 Kayıt
08 Temmuz – 29 Ağustos 2013 Yaz Okulu
02 - 04 Eylül 2013 Yaz Okulu Dönem Sonu Sınavları
02 - 06 Eylül 2014 Yaz Okulu Dönem Sonu Sınavları Not Girişleri


2013-Online Yabancı Öğrenci Sınavı (ÇOYÖS) Sınav ve Yerleştirme Sonuçları-7.4.2013 0

2013-Online Yabancı Öğrenci Sınavı (ÇOYÖS) Sınav ve Yerleştirme Sonuçları.

Sınav Sonuçlarınızı daha önce mail adresinize gönderilen şifre ve mail adresiniz ile öğrenebilirisiniz.



2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Meslek Yüksekokulları (önlisans) Yatay Geçiş Sonuçları.-4.2.2013 0

Sonuçlar İçin Tıklayınız.

Yatay Geçiş hakkı kazan adayların kayıtları 04 – 07 Şubat 2013 tarihleri arasında Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Rektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Bulvarı No:10 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır.

Belirtilen gün içerisinde kayıt yaptırmayan öğrenciler kayıt haklarından vazgeçmiş sayılırlar...

 

 


2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Meslek Yüksekokulları (önlisans) Yatay Geçiş Kontenjanları.-7.1.2013 0

2012-2013 Eğitim-Öğretm Yılı Bahar Yarıyılı Meslek Yüksekokuları (1. sınıf  2. yarıyıl) Yatay Geçiş Kontenjanları.

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi.

Başvuru Tarihi: 28 - 30 Ocak 2013

Sonuç İlan Tarihi: 04 Şubat 2013

Kesin Kayıt Tarihi: 04 - 07 Şubat 2013

 Başvuru İçin Gerekli Belgeler. 

1. Başvuru Dilekçesi 

2. Öğrenci Not Çizelgesi (Transkript) (Aslı)

3. Öğrenci Belgesi (Aslı)

4. Ders İçerikleri (onaylı örneği)

5. Disiplin cezası almadığına ilişkin belge. (Aslı)

6. ÖSYS Sonuç Belgesi.

7. İkinci öğretim öğrencisi olup birinci öğretim programına müracaat edecek öğrenciler için öğretim yılı sonu itibariyle % 10’a girdiklerine dair resmi belge. 

*Başvurular İlgili Meslek Yüksekokullarına yapılacaktır.

Yurtdışından Başvuru Yapacakların Dikkatine

Üniversitemiz Önlisans ve Lisans Düzeyinde Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge.

 


Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu 2012–2013 burs veya öğrenim kredisi duyurusu.-28.11.2012


Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu, 2012–2013 öğretim yılında Dikey Geçiş, Yatay Geçiş ve Özel Yetenek sınavı ilk defa bir yükseköğretim programına yerleşen öğrenciler için burs, öğrenim ve katkı kredisi duyurusu.-13.9.2012


2012-2013 Öğretim Yılı Yurt Dışından Öğrenci Kabulü Yerleştirme Sonuçları.-14.8.2012

2012- Yurt Dışından Kabul Edilecek Öğrencilerin Başvuru Değerlendirme Sonucu

Kesin Kayıt Tarihleri            : 17-19 Eylül 2012

Kesin kayıtlar şahsen Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Rektörlük Ek Hizmet Binası Yeni Mahalle İsmail Hakkı Karadayı Caddesi No:10 ÇANKIRI adresinde yapılacaktır.

Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler.

  1. Lise diplomasının aslı ve Ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliği ya da Konsolosluğundan onaylanmış Türkçe çevirisi,
  2. Lise diplomasının Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren “Denklik Belgesi” aslı,
  3. Not Durumu belgesinin (Transkript) aslı ve Ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliğinden ya da Konsolosluğundan onaylanmış Türkçe Çevirisi,
  4. Resmi kimlik ya da pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfasının ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliğinden ya da Konsolosluğundan onaylanmış fotokopisi,
  5. Türk Dış Temsilciliklerinden alacakları “Öğrenim Vizesi”,
  6. Son altı ay içinde çekilmiş 6 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf,

 * Kayıt hakkı kazanan ve kendi imkanlarıyla eğitim alacak olan öğrenciler, 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 60. maddesi (Ek fıkra: 13/02/2011-6111 S.K 34.mad.) gereğince genel sağlık sigortası primlerini her öğrenim dönemi başından itibaren bir ay içinde kendileri ödemek suretiyle genel sağlık sigortalısı olmak zorundadır.

Türkiye`de Yüksek Öğretim Kurumlarımın her seviyesinde öğrenim görecek yabancı öğrencilerin giriş, vize ve ikamet izni işlemlerine dair yapmaları gereken işlemler hakkında bilgilendirme.


Güzel Sanatlar Fakültesine 2012-2013 Öğretim Yılı İçin Özel Yetenek Sınavı İle Öğrenci Alınacaktır.-13.8.2012

2012 - Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Sınav Kılavuzu.

Bölüm Kontenjanları

Resim Bölümü :16

Grafik Tasarım Bölümü: 16

Seramik Bölümü:15

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi: 

27–31 Ağustos 2012: Özel Yetenek Sınavı Ön Kayıtlar 

04 Eylül 2012: Özel Yetenek Sınavı  

07 Eylül 2012: Özel Yetenek Sınav Sonuçlarının Açıklanması (Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı panoları  + internet)

10 Eylül 2012: ÖZEL YETENEK SINAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin ASIL LİSTE KESİN kayıtları (Sınavlarla ilgili yapılacak düzenlemelere göre kayıt tarihleri değiştirilebilir.) 

19 Eylül 2012: ÖZEL YETENEK SINAVI ile üniversiteye yerleştirilen öğrencilerin YEDEK kayıtları (Sınavlarla ilgili yapılacak düzenlemelere göre kayıt tarihleri değiştirilebilir.)

Güzel Sanatlar Fakültesi Özel Yetenek Sınavı Yönergesi.

 


2012-2013 Eğitim-Öğretm Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş Kontenjanları. -3.7.2012 0

2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokulları Yatay Geçiş Kontenjanları.

Yurtdışın Kontenjanlarına Başvuru Yapacakların Dikkatine. 

 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi

 Başvuru Tarihi

 

 Sonuç İlan Tarihi

 Kesin Kayıt Tarihi

 Başlangıç  

   Bitiş 

 Başlangıç 

 Bitiş

03.09.2012

07.09.2012

14.09.2012

 17.09.2012

 19.09.2012

 *Başvurular ilgili Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokullarına yapılacaktır.

 
Başvuru İçin Gerekli Belgeler. 

1. Başvuru Dilekçesi ( Fakülteler / Yüksekokullar )

2. Öğrenci Not Çizelgesi (Transkript) (Aslı)

3. Öğrenci Belgesi (Aslı) 

4. Ders İçerikleri (onaylı örneği)

5. Disiplin cezası almadığına ilişkin belge. (Aslı)

6. ÖSYS Sonuç Belgesi.  

7. İkinci öğretim öğrencisi olup birinci öğretim programına müracaat edecek öğrenciler için öğretim yılı sonu itibariyle % 10’a girdiklerine dair resmi belge.   




Kredi ve Yurtlar Kurumu 2011–2012 öğretim yılında burs, öğrenim ve katkı kredisi almak için müracaatta bulunan öğrencilerden belge istenmesi duyurusu.-28.10.2011

Kredi ve Yurtlar Kurumu 2011–2012 öğretim yılında ÖSYM, ara sınıf, özel yetenek, doktora, master, dikey geçiş, ek kontenjandan burs, öğrenim ve katkı kredisi almak için müracaatta bulunan öğrencilerden belge istenmesi.

Kredi ve Yurtlar Kurumu Duyurusu.

Kredi ve Yurtlar Kurumu eksik belge Dilekçe Örneği.